zondag 1 december 2013

30-11 en 1-12 weekend


Eigenlijk hadden we dit weekend weg zullen gaan. Even ertussenuit even wat anders. Even opladen voor de periode die gaat komen. Helaas liep het anders. De operatie, maar vooral de periode daarna, liep niet zo soepel als de chirurg had doen denken. We waren niet met een dagje weer thuis.

30-11-13 09:44:43: Mama: Goede morgen allemaal. Lekker geslapen? Kees heeft goed geslapen. Alleen jammer dat ze hem dan midden in de nacht wakker maken voor controles. Ik heb hierdoor wat minder geslapen, maar het is voor het goede doel zullen we maar denken.

Sander, David, Milou en Alexia zijn vandaag (zaterdag) bij Kees op bezoek. Ze hebben de honden bij mij achter gelaten J. Hierdoor kon ik even FaceTimen met Kees, zodat hij Luna weer even kon zien. Hier zag ik hem van opleven. Hij mist Luna echt heel erg, maar helaas kunnen we daar niet zoveel aan doen.

01-12-13 18:23:03: Mama: Goede avond allemaal. Laatste nieuwsbulletin:
Papa Kees heeft weer goed geslapen. Vanmorgen lekker gedouched en de hele dag in een stoel gezeten. Ligt nu lui in (mijn) bed om straks voetbal te kijken.

Kees had bij zijn eigen bed geen tv scherm hangen, en Ajax kijken dat moest natuurlijk wel gebeuren. Kees heeft vanmorgen lekker gedoucht en de hele dag in de stoel gezeten. Hij begint weer een beetje de oude te worden en we hopen dat hij morgen weer lekker naar huis mag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten